Re: pomyłka-pomóźcie

On Tue, Jan 08, 2002 at 08:11:49PM +0100, Bartlomiej Krajewski wrote:

> Może po prostu ściągnąć pakiet z apt'em korzystając ze strony
> http://packages.debian.org, a następnie zainstalować go "ręcznie", tj
> przez dpkg. Wyszukiwarka pakietów bardzo ładnie pokazuje wszelkie
> zależności, tak więc nie powinno być kłopotów ze ściągnięciem i
> zainstalowaniem właściwych pakietów.

W momencie kiedy pakiety są na CD wystarczy znaleźć apt na płytce:

1) podmontować CDROM
2) find /miejsce/montowanie/cdrom -name 'apt*' -print
   zwróci ściezkę do pakietu
3) dpkg -i /sciezka/do/pakietu
4) w przypadku niespełnionych zalezności identyfikujemy potrzbny plik i
wracamy do punku 1)

  eloy
--
                         ( eloy@transilvania.eu.org )