Re: pomyłka-pomóźcie

8 stycznia 2002 o 20:04 Jacek Jackowski napisał(a):

JJ> usunąłem (tylko nie pytajcie sie jak......%#$%#$%) apta i już nic nie mogę
JJ> zrobić... jak mam zainstalować go na nowo - w deselect w wyborze metody
JJ> dostępu do pakietów mam tylko nfs i floppy a niestety wszystkie pakieciki
JJ> mam na CD

Może po prostu ściągnąć pakiet z apt'em korzystając ze strony
http://packages.debian.org, a następnie zainstalować go "ręcznie", tj
przez dpkg. Wyszukiwarka pakietów bardzo ładnie pokazuje wszelkie
zależności, tak więc nie powinno być kłopotów ze ściągnięciem i
zainstalowaniem właściwych pakietów.

--
[  Bartłomiej Krajewski  ]
[   www.kozanostra.org   ]