locale po raz kolejny

Mialem ostanio przyjemnosc instalowac debiana na 3 komputerach. I
wydaje mi se ze locale rozgryzlem juz calkiem calkiem. Oczywiście
mówię o woodym.

Lecz nie wiem czemu polecenie locale-gen, a dokladnie program
localedef wysypuje sie (seg fault) na dwoch z tych trzech komputerow
:( Za kazdym razem w tym samym przypadky, przy probie kompilacji
LC_TIME ...

Problem rozwiazalem kopiujac skompilowane /usr/lib/locale/pl_PL na
pozostalem dwa komputery, ale to jest tworzenie czegos na okolo. Ktos
mial podobne problemy moze?

--
Z pozdrowieniami Rafał Zawadzki
 Linux registered user #232814