Re: System downgrade

> Oczywiście wszystko dobrze, ale nie do końca. Nie chce zmienić 'dpkg':
>
> dpkg - ostrzeżenie: zastąpienie dpkg w wersji 1.10.9 wcześniejszą wersją 1.9.21
[...]
> próba nadpisania `/bin/chgrp', który istnieje także w pakiecie coreutils

MOze sprobuj te sciagnac recznie z woodyego i na "twardo" zainstaluj
uzywajac dpkg?

> Otóż to. Kiedy włączam komputer to nie chodzi mi o to, żeby za każdym razem
> pobierać nowe pakiety, bo złapałem się na tym, że więcej czasu zajmuje mi to
> niż praktyczne używanie Debian'a.

No to juz kwestia uzaleznienia ;)
Jak kto woli, ja w sidzie cenie sobie to, ze MOGE miec nowe jesli tylko
chce. I najczesciej bez klopotow - w ciagu ostatnich dwoch lat sypnal sie
"powaznie" 2-3 razy (logn, cos czego nie pamietam i ostatnio kdeinit
(3.1rc5)

Mam taki sam sprzet.

--
Szymon "Morandir" Anders