Re: System downgrade

* Szymon Morandir Anders <morandir@angrenost.org> [2002-12-27 23:46:14 +0100]:

> dopisz:
> Package: *
> Pin: release a=stable
> Pin-Priority: 2000
>
> potem:
> apt-get update
>
> potem:
> apt-get upgrade

Oczywiście wszystko dobrze, ale nie do końca. Nie chce zmienić 'dpkg':

dpkg - ostrzeżenie: zastąpienie dpkg w wersji 1.10.9 wcześniejszą wersją 1.9.21
dpkg: błąd przetwarzania /var/cache/apt/archives/dpkg_1.9.21_i386.deb (--unpack)
:
 próba nadpisania `/etc/dpkg/dselect.cfg', który istnieje także w pakiecie dselect
dpkg-deb: podproces paste został zabity sygnałem (Przerwany potok)
Wystąpiły błędy podczas przetwarzania:
 /var/cache/apt/archives/dpkg_1.9.21_i386.deb

Podobnie jest z pakietem 'fileutils':
próba nadpisania `/bin/chgrp', który istnieje także w pakiecie coreutils

> A co tam jest takiego pracochlonnego? ;)
> Czeste aktualizacje?;)

Otóż to. Kiedy włączam komputer to nie chodzi mi o to, żeby za każdym razem
pobierać nowe pakiety, bo złapałem się na tym, że więcej czasu zajmuje mi to
niż praktyczne używanie Debian'a.

Nie ukrywam, iż jest to proces łatwy i szybki, ale na PII/350 to wole nie
przeszkadzać sobie uaktualnianiem systemu. Może na szybszych komputerach ma
to większy sens, ale na moim to wszystko mi się tnie podczas czytania bazy
pakietów, rozpakowywania.

--
huan