Re: XFree 4.2.1, Gatos, Radeon8500LE, Xvideo - jak to zmusić do działania?

> Mam rozumieć, że drivery ATI mimo, że dedykowane dla XFree 4.2.0 i
> glibca 2.2 działają Ci bezproblemowo na XFree 4.2.1 i glibcu 2.3?

> Jest źle. Skalowanie obrazu robi wtedy procesor, a nie karta.
> A to niestety obciąża i już np. przy Sorensonach wyższej
> rozdzielczości mój Duron 850 się nie wyrabia.

Ano widzisz ja mam troche strasze Xy :) - 4.1.0  O ile moj cel 800@1064
wyrabia (obciazenie na x11 wacha mu sie w granicach 50% na przecietnym
dvdRiPie) - jak juz pisalem x11 na rivie tnt2 na tym samym procu chodzilo
gorzej.  O tyle czczionki male wiec tez pewnie mnie czeka bój z tym xv.

pozdrawiam Piotr Potargowicz.