Re: problem z X-ami

t0masz zab0rowski wrote:

On Fri, 20 Dec 2002, Kamil Strzelecki wrote:

NVIDIA_kernel*.tar.gz i zrobić z nimi to co trzeba (README).
to raczej po pierwsze powinien te pliki sciągnąc jak ma uzywac stera nvidia
:)
nvidii... potrafią one porzadnie wywalic X :(
niestety moduł nv nie wspiera sprzętowej akceleracji... ja jednak wole nie
miec akceleracji niz miec totalnie niestabilny system...

To chyba nie do konca tak - mysle ze wiele zalezy od modelu chipsetu. Ja mam Geforce 4 i nartywne stery w ogole nie dzialaly. Na karcie NV wcale mi specjalnie nie zalezalo (nie jestem graczem) i trafila mi sie troche z przypadku. Na sterach NV system jest stabilny (kernel 2.4.18, gnome1.4) a wszystkie "bajery" chodza jak trzeba! Jedyne co sopawilo mi pewien klopot to to, trzeba bylo porzadnie recznie wyedytowac pik konfiguracyjny Xfree (a nie deb conf-em) zgodnie z dokumentacja dolaczona do sterownikow.

Z.