Re: your mail

Witam,

Viku <viku3@wp.pl> napisał(a):
> Witam!
> Nie wiem czy mnie zbluzgacie czy wogole nie odpowiecie, ale:
> W jaki sposob zainstalowac nagrywarke (Teac'a jesli to ma
> znaczenie i jeszcze: nie mam CD-romu)? Zainstalowalem
>  "gcombust" oraz programy ktorych wymaga (m.in. cdrecord)
> Jakies sterowniki dla jadra? (Jakie)

Metoda Debianowska, dla takich lamerów jak jak, bez przekompilowywania
serwera:
 - jaki masz procesor? (586/686/k7)
 - instalujesz paczkę kernel-image-(odpowiednie-parametry)
 - korzystasz z initrd :) (poczytaj uważnie komunikaty, mnie się udało
	 Tobie też się uda)
 - do /etc/lilo.conf dodajesz:
 append = "... hd<id_CDR>=ide-scsi"
 - modconfem sterowniki SCSI: ide-scsi, ide_mod, etc
 - cdrecord -msinfo :)

Dlaczego tak? Bo ja nie lubie kompilować kerenla :)

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...