Re:

Witaj Viku,

W Twoim liście datowanym 30 listopada 2002 (14:07:45) można przeczytać:

V> Witam!

V> Nie wiem czy mnie zbluzgacie czy wogole nie odpowiecie, ale:

V> W jaki sposob zainstalowac nagrywarke (Teac'a jesli to ma

V> znaczenie i jeszcze: nie mam CD-romu)? Zainstalowalem

V>  "gcombust" oraz programy ktorych wymaga (m.in. cdrecord)

V> Jakies sterowniki dla jadra? (Jakie)

Zbluzgacie? No dobra jak chcesz ty $%&*#@#@#$@ ale odpowiemy:)
www.jtz.org.pl masz tam cdrecord-howto i jest tam zajebiscie napisane
jak to zrobic - robilem jak kazali i teac dziala bez problemow i
pamietaj ze najwazniejsza rzecza w calej inforamtyce jest umiejetnosc
znalezienia inforamcji wiec nastepnym razem poszukaj naprawde warto to
bardzo ksztalcii rozwija:)
Pozdrufka