Re: sound - znowu

DniaWed, 27 Nov 2002 00:55:05 +0100
Zbigniew Perski <perski@us.edu.pl> napisałeś:

> Czesc,
> Na poczatku dzieki wszystkim, ktorzy pomogli rozwiazac problemy z
> fontami tt!  Sciagnalem "recznie" fonty i teraz jest OK.
>
> Wykrylem natomiast dziwny problem z dzwiekem. Najpierw parametry (Woody
> z jajem 2.4, karta wbudowana w plyte Asusa na cipsecie C-Media CMI8738).
> Wkompilowalem do jadra obsluge CMI8738. Mam dzwieki z gnoma na
> glosnikach, co wiecej, mam dzwiek pod xine z vcd. Jaja sie zaczely kiedy
> sprobowalem posluchac CD albo pliku dzwiekowego z dysku - brak dzwieku,
> a przy probie odtwarzania czegokolwiek za pomoca XMMS czy FreeAmp-a w
> [...]
Jezeli problem masz z XMMS przy wlaczonym Gnomie i serwerze fdzwieku Gnoma(ESD-czy jakos ta) to albo we wtyczkach zmien wyjscie na ten serwer (jak masz Debiana to wtyczka ta powinna byc gdzies w pakiretach) albo wylacz sobie serwer dzwieku(skutkuje sam kiedys sie tym problemem zalamalem)

--
Maciek Paszta gg:2810043
paszczi@go2.pl