sound - znowu

Czesc,
Na poczatku dzieki wszystkim, ktorzy pomogli rozwiazac problemy z fontami tt! Sciagnalem "recznie" fonty i teraz jest OK.

Wykrylem natomiast dziwny problem z dzwiekem. Najpierw parametry (Woody z jajem 2.4, karta wbudowana w plyte Asusa na cipsecie C-Media CMI8738). Wkompilowalem do jadra obsluge CMI8738. Mam dzwieki z gnoma na glosnikach, co wiecej, mam dzwiek pod xine z vcd. Jaja sie zaczely kiedy sprobowalem posluchac CD albo pliku dzwiekowego z dysku - brak dzwieku, a przy probie odtwarzania czegokolwiek za pomoca XMMS czy FreeAmp-a w momencie wybrania pliku programy przestaja reagowac i tylko kill pomaga.

Zaczalem czytac SoundHowto i zaczalem sprawdzac sterowniki i ...
ls -l /dev/sdnstat
ls: /dev/sdnstat: Nie ma takiego pliku ani katalogu
jak nie ma sterownika to dlaczego w pewnych sytuacjach dziala?
Od miesiaca mam Linuxa wiec wybaczcie jesli znowu czegos zapomnialem......

Pozdrowienia

Z.P.