Re: Apache: Too many open files unable to open a file descriptor

On Mon, Nov 25, 2002 at 01:53:05PM +0100, Adrian Siemieniak wrote:
> a) Uzyc komend "limit" "unlimit" - nie znalazlem w debach czegos
> podobnego, nie zlalazlem rowniez odpowiednich ustawien w
> /proc/sys/kernel/max_* ktore byly proponowane w 2.2.x

A "ulimit" próbowałeś? Czy również jeszcze problemy z czytaniem? :)

> b) zwiekszych w includach kernela FD_LIMIT, FILE_MAX i podobne
> (zmienilem) - ale to widac wymaga rekompilacji wszystkich bibliotek (bo
> nie pomoglo), binariow apacha etc. - SUX! (i nie wiem czy to pomoze).

Nic nie trzeba rekompilować, daj sobie spokój.

Po prostu gdzieś(*) masz ustawione limity i odpalasz Apache'a w momencie
gdy te limity są w działaniu.
(*):
- ulimit w /etc/profile, ~/.bash_profile
- /etc/security/limits.conf

Przydzielając limity musisz uważać aby nie przyblokować sobie konta root'a,
bo wówczas każdy demon wystartowany z root'a będzie dziedziczył limity
i w związku z tym umierał z braku zasobów.

Wanted

--
Windows 2000: A reliable comprehensive and integrated operating system
              platform delivering seamless interoperability, scalability,