Re: Dzielenie lacza internetowego na siec.

On Sat, 23 Nov 2002 12:43:53 +0100 (CET)
Szymon Morandir Anders <morandir@angrenost.org> wrote:

> Nie probowalem jeszcze tego sam ale proponuje zajrzec do konfiguracji
> kernela i w networking options wkompilowac QoS oraz poczytac o nim.
> Qualify of Service chyba to taki skrot a sluzy do dynamicznego
> dzielenia lacza na userow - wraz z priorytetami.
powyższe odpowiedzi są jaknajbardziej prawidłowe i choć ledwie zacząłem
się zagłębiać w odpowiednią dokumentację, to proponuję HTB3 + SFQ
(znajomy magik-administartor podpowiedział mi to, coś tam dorzucił o
jakimś IMQ - coś ala interface sieciowy, ale inaczej [dopiero zaglądam
do dokumentacji])

a wstępne opisy znajdziesz tutaj:
http://mr0vka.eu.org/
zwłaszcza dokument: Kształtowanie ruchu i zaawansowany routing.

--