RE: Dzielenie lacza internetowego na siec.

> No coz, nie wiem, czy dokladnie takie cosik ci bedzie pasowalo, ale zobacz
> CBQ-Shaperd
> Adres: http://sp9wun.republika.pl/linux

Nie probowalem jeszcze tego sam ale proponuje zajrzec do konfiguracji
kernela i w networking options wkompilowac QoS oraz poczytac o nim.
Qualify of Service chyba to taki skrot a sluzy do dynamicznego dzielenia
lacza na userow - wraz z priorytetami.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org