Dzielenie lacza.

Witam.
Udostepnilem mojemu znajomemu moje lacze sdi poprzez siec (maskarada) i
mam z tym tylko jeden problem. Chcialbym, zeby gdy ja korzystam z
internetu, przydzialane mi bylo tyle lacza, ile potrzebuje. Np. jezeli moj
znajomy sciaga cos i ma transfer 10kB/s (moje lacze to SDI), a ja w tym
czasie chce cos sciagnac, to zebym mogl mu 'zabrac' tyle lacza, ile sie
da, tzn jezeli moge sciagac cos z predkoscia 10kB/s, to zeby udostepniane
mi bylo cale lacze. Probowalem juz zrobic to za pomoca cbq i programu
shared, ale jest jeden problem - potrafie ustawic maksymalny transfer
znajomego (eth0), ale nie wiem, jak mam ustawic maksymalny przydzial na
moim komputerze. Czy ktos robil juz cos takiego?

krst.

--
Krzysztof Urbanski
krst@linuxpl.org