Re: Doswiadczenia z nagrywaniem z kaset?

> Z tym właśnie jest problem, pod Windą robi to nieźle Nero dekodując mp3
> w locie (ale np. nie ma plugina do OGG -- porażka).
> W Linuksie wszystko można załatwić odpowiednimi skryptami i rurkami
> (pipe) z jednego programu do drugiego. Ale dalekie to od wygody.

Nie, bez przesady. Jeśli mam wav-y to chcę wypalać cd z nich a nie z
mp3...

Na razie udało mi się spalić płytkę muzyczną przy pomocy gcd. Ale
jakiś szczególnie wygodny to on nie jest, chyba muszę się po prostu
wczytać w dokumentację cdrdao.

--
( Marcin Kasperski   | (...) the only completion criterion for the Analysis  )
( http://www.mk.w.pl |       and Design phases is - the date. (Martin)       )