gdmflexiserver

Ostatnio przerzuciłem się na testing ze stable. Dziś zauważyłem, że nie da się zalogować drugiego użytkownika przy pomocy gdmflexiserver. Po prostu nic się nie dzieje po wydaniu komendy. Czekam w nieskończoność i nic. ps -aux pokazuje procesy gdmflexiserver, ale ich działania jakoś nie widzę. Pomóżcie bo nie uśmiecha mnie się przełączać użytkowników co chwila, a co dopiero będzie jak będę coś ciężkiego ściągał?

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846