Doswiadczenia z nagrywaniem z kaset?

Po zakupie odpowiedniego kabelka wziąłem się za przegrywanie z
magnetofonu paru starych a lubianych kaset. No i chciałbym spytać, czy
ktoś z Was już może tego typu zabawy ćwiczył i ma jakieś sugestie
(ot, choćby by zamienić któryś z wymienianych programów na inszy
 czy zrobić coś jeszcze).

Na razie przećwiczyłem ścieżkę
1) Nagrywamy krecord-em do wav-a (krecord wydał mi się ładniejszy niż
   grecord, nic innego nie testowałem) - oczywiście po ustawieniu w
   mixerze (gmix) skąd ma iść sygnał
2) Przy pomocy gramofile wykrywamy miejsca podziału na kolejne
   piosenki a następnie dzielimy, efektem są pojedyncze wav-y
3) bladeenc-em robimy .mp3
4) oggenc-em robimy .ogg

Przymierzam się teraz do wplecenia w to gwc (Gnome Wave Cleaner) w
celu redukcji szumu, zastanawiam się też jak najwygodniej wypalić
'muzyczną' płytkę.