Re: Testing do apt.sources

Dnia 22:08 20.11.2002, Mikołaj Menke napisał(a):
> Postanowiłem dziś dodać pakiety testing do apt.sources bo ich tam jest
> dużo różnych, fajnych, których nie ma w stable. Pytanie brzmi czy można
> naraz mieć stable i testing? A drugie czy również powinienem dodać
> testing do security (czy jest wogóle coś takiego jak security updates do
> pakietów testing)?

można ale jak dokładnie to zrobić to nie pamiętam. Gdzieś o tym kiedyś
czytałem... albo było na grupie kiedyś albo w manualach do apt
czyli RTFM po prostu ;)

pozdr.
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"I statek kosmiczny "Ziemia", ten wspaniały, krwawy cyrk, kontynuował
swój trwający cztery miliardy lat lot po spiralnej orbicie wokół słońca."