Re: Testing do apt.sources

On Wed, 20 Nov 2002, Mikołaj Menke wrote:

> Postanowiłem dziś dodać pakiety testing do apt.sources bo ich tam jest
> dużo różnych, fajnych, których nie ma w stable. Pytanie brzmi czy można
> naraz mieć stable i testing?
Ja mam tylko testing i jest ql.
Od dosc dawna mam testing.
Ale razem ze stable to tego raczej nie bedziesz mogl miec, no chyba ze
wybrane sekcje, ale tego to juz nie jestem pewien.

> A drugie czy również powinienem dodać
> testing do security (czy jest wogóle coś takiego jak security updates do
> pakietów testing)?

Czy dodac? Jest, sam zdecyduj, wszystko zalezy od tego jakie pakiety
bedziesz mial z testing a jakie ze stable.

pozdrawiam
--
mirek