Re: glupie pytanie... DMA w 2.2?

On Wed, 20 Nov 2002, Mateusz Papiernik wrote:

> jest 30-40%, kopiuje mc - wiec jest czy nie ?:)) forma posrednia? ;)

Cholera. Trudno powiedziec. Wydaje mi sie, ze nie. Jesliby dysk pracowal
normalnie w trybie PIO to obciazenie powinno byc 100%.
Jesli sie myle, to prosze mnie poprawic.

Mozliwa jest jeszcze inna sytuacja, mianowicie zle dzialajacy system
plikow. Jesli jest to ext2 to raczej wykluczylbym taka mozliwosc, ale
jesli inny to mozliwe.
Sprawdz komenda mount na jakim systemie plikow pracujesz.

pozdrawiam
--
mirek