Re: samba i mobilne profile

From: Marek <marek@lech.kso.pl>
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: samba i mobilne profile
Date: Tue, 19 Nov 2002 23:53:48 +0100

> witam
>
> mam taki problemik debek z sambą ładnie wszystko udostępnia win98
> ale ma problem z profilami mobilnymi nagrywa je _tylko_raz_ i nie
> modyfikuje ich przy każdym zamknięciu klientów :( . Niby pokazuje że
> nagrywa profil na debka ale kicha nic takiego nie robi. Co może być
> zkichane w konfiguracji ??

Cze wszystkim

W smb.conf sprawdz, czy masz wpisane login script = xxxxxxx.bat, a w
xxxxx.bat srawdz, czy masz wierszyk net time /set /yes - ta formulka
spowoduje, ze klient asynchronizuje swoj zegar z zegarem serwera przy
kazdym logowaniu, wiec bedzie nogl uaktualnic pliki na serwerze (a
polega ono na porownywaniu czasu modyfikacji plikow). U mnie w kilku
opartych na sambie sieciach chodzi to jak zloto:) (oczywiscie z
pulpitu przewala na serwer tylko skroty i katalogi (sorryyy...
foldery;). W razie problemow podrzuc smb.conf.

--
Pzdr

Janes

ps. Oczywiscie xxxxxx.bat jest wykonywany pod winda, wiec do jego
edycji musisz uzyc edytora, ktory na koncu wiersza wstawia LF i CR
(czyli windziany notepad...)