gconf2 - nie dziala ;))

Hej upgrade dzisiaj, i kompos Xy 4.2 + Gnome2 + Swafish przestaly
dzialac - w sensie pojawia sie splashscreen gnome i ... koniec, na dole
powinny startowac ikonki uslug, w syslogu mam jako ostatnie ze gconf
wystartowal i przeczytal ustawienia (jak go przeinstalowalem i skasowale
ustawienia to samo) - odpala sie gconf2 (choc sam gconf czyli gconf1
jest rowniez zainstalowany) - problem w tym ze nie mam skad wysiorbac
logow do debuga etc. - ktos ma rade?

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-52 wew 26