Re: Powazna dziura w systemie.

On Fri, 15 Nov 2002, Jakub Ambrożewicz wrote:

> On Fri, 15 Nov 2002, Mirek Grochowski wrote:
> Witam

> Mam 2.2.20 z reiserfs'em i openwallem, ściągnąłem sobie exploita z
> bugtraq. Nie zadziałał. Obciążenie procesora osiąga po chwili 100%
> (przynajmniej wg ps i top) ale system chodzi stabilnie. Chyba, że trzeba
> odczekać jakiś czas - uruchomiłem go na ponad minutę.

To dobrze, ze nie zadzialal. U mnie od razu system powiedzial Kernel
Panic. Po przypaczowaniu jajka nie ma juz zadnej reakcji. Obciazenie
procesora nie wzrasta nawet.
Ja na jadrach serii 2.2.x tego nie testowalem, nie chce mi sie po prostu.
Podeslij mi na priv co sciagnales to powiem Ci czy to samo ja testowalem.

pozdrawiam
--
mirek