Re: Ogonki

Użytkownik Wiktor Warmus napisał:
Witam !!

Pisze na temat juz nie raz opisywany itd. Ale ...
Odnosilem sie do tych wszystkich rad jakie byly pisane
i pliki z polskimi literami (ł ę ż itd.) sa w postaci
znakow zapytania, ulamkow itp. Juz sam nie wiem co mam
robic, wiec zadaje to pytanie Wam.

Pozdrawiam
Raczkujacy w Debianie (czyt. Linuxie) Wiktor

Przejrzyj koniecznie archiwum listy, to było już wiele razy, sam to wałkowałem. Poza tym man locale i man locale-gen

P.S.
Każdy kiedyś raczkował, niektórzy już chodzą (np. ja, chociaż może czasem na czworaka :-) ), są też tacy co zap...ą jak sprinter - takim zazdroszczę, więc się nie przejmuj i witam serdecznie w świecie najlepszego systemu operacyjnego!

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl