Re: Ogonki

On Thu, 31 Oct 2002 20:52:06 +0100
"Wiktor Warmus" <viku3@wp.pl> napisał(a):

> Witam !!
>
> Pisze na temat juz nie raz opisywany itd. Ale ...
> Odnosilem sie do tych wszystkich rad jakie byly pisane
> i pliki z polskimi literami (ł ę ż itd.) sa w postaci
> znakow zapytania, ulamkow itp. Juz sam nie wiem co mam
> robic, wiec zadaje to pytanie Wam.
Na konsoli apt-get install fonty, na XAch to juz zalezy od tego co tam masz,
jakie Xy - ale zazwyczaj to nie jest bardzo skomplikowane ;)) - ustaw locale na
odpowiednie i przy aktualnej instalacji to wystarczy.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)