Re: problemy z konfigurcja myszki pod woodym 3.0 - tez problem

Marcin Sochacki wrote:

> 0. zdecyduj siê na jeden z tych wpisów, bo chyba nie masz dwóch myszek.
> 1. problem wi±¿e siê prawie na pewno z konfliktem X z gpm. Mo¿esz albo:
> 1a. wy³±czyæ gpm i wystartowaæ X, albo:
> 1b. w gpm w³±czyæ opcjê repeat_type w /etc/gpm.conf, np:
>     repeat_type=raw
>     W X-ach wówczas ustawiasz, ¿e mysz jest na /dev/gpmdata. Bêdziesz
>     wówczas mia³ mysz zarówno pod konsol± jak i w X.

Czesc,
U mnie jest jeszcze gorzej. Na poczatku mysz dzialala normalnie w kde. Gdy
zmienilem alternatives na gdm kursor myszy lata jak pijany po calym pulpicie i
otwiera rozne rzeczy sam z siebie. Probowalem ze zmiana myszy w konfiguracki x-ow
ale albo nie dziala albo dzieje sie to samo. Najwieksze nieszczescie ze po
powrocie do kde dzieje sie to samo :-(. Mysz zwykla windowsowa dwuprzyciskowa
"made in China".
W domu mam tez debiana i mysz z 2 kolkami i .... dzieje sie to samo gdy probuje
wrzucic kde albo blackboxa.

pzdr

Z.