winmodem-pentagram

A propos winmodemu.
mam PentagramaHex2 56I. Sciagnalem sterowniki ze strony pentagram.pl
Po skonfigurowaniu nowego jajka z obsluga ppp udalo sie go zainstalowac
i skonfigurowac jako /dev/ttyHSF0.
Dziwne rzeczy zaczely sie przy probie uzytkowania. Przy nawiazywaniu
polaczenia (np. tpsa) modem (odpala) co slychac, natomiast w momencie
polaczenia natychmiast nastepuje rozlaczenie. W kppp pojawia sie
komunikat ze nie mozna nigdzie znalezc hasel czy cos w tym stylu (sorry
ale felerny komputer zostal w domu). Polaczenie konfigurowalem
standardowo z haslem ppp. Co wiecej, ten problem pojawia sie przy
laczeniu do SASK gdzie mam aktywne i dzialajace konto.

pzdr.

Z.