Re: export DISPLAY=

On Mon, 28 Oct 2002 21:19:51 +0100 MadeJ <madejos@o2.pl> wrote:

> czy ktos moze mi powiedziec ja odpalic jakis program graficzny z
> innego kompa u siebie?
> dodam ze jestem w sieci i mam nierutowalny adres, serwer stoi na
> linuxie (nie ma xow)
> u siebie dodaje xhost, tam exportuje display(nie wiem za bardzo na co
> wiec probowalem :0, :0., :0.0 i jeszcze pare innych, mniej lub
> bardziej glupich) i zawsze mam cant open display (co jest dosc
> logiczne) moze musze cos ustawic (jakies przekierowanie) na serwerze

jak masz nierutowalny adres to najlepszym rozwiazaniem wydaje sie byc
tunel Xow przez ssh (przy logowaniu): ssh -X zdalnyhost
z tym, ze tamten serwer musi miec w /etc/ssh/sshd_config
X11Forwarding yes
ktore z tego co pamietam jest difoltowo wylaczone w debianie

Patryk
--
ASCII ribbon campaign ( )
 - against HTML email  X