export DISPLAY=

czy ktos moze mi powiedziec ja odpalic jakis program graficzny z innego kompa u siebie? dodam ze jestem w sieci i mam nierutowalny adres, serwer stoi na linuxie (nie ma xow) u siebie dodaje xhost, tam exportuje display(nie wiem za bardzo na co wiec probowalem :0, :0., :0.0 i jeszcze pare innych, mniej lub bardziej glupich) i zawsze mam cant open display (co jest dosc logiczne)
moze musze cos ustawic (jakies przekierowanie) na serwerze
dzieki za pomoc