GNUPG + mutt

  Skonfigurowałem sobie mutta (1.5.1i (2002-05-02)) do pracy z GNUPG
(1.2.1) według opisu z http://www.mutt.org/

  W .gnupg/options mam:

keyserver keyring.debian.org
keyserver wwwkeys.pgp.net

keyserver-options auto-key-retrieve include-disabled include-revoked

w efekcie większość podpisanych maili jest pokazywana z kluczem przez co
można sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Jednak nie zawsze...

Zastanawia mnie jedno - czy jest to po prostu spowodowane tym, że ludzie
podpisują się kluczami nie wysłanymi do keyserwerów czyteż wina jest po
mojej stronie?

A żeby nie było, że list jest nieDebianiowy (piszę spod FreeBSD) -
zjawisko te obserwuję głównie na listach debianowych.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl