Re: Kompilacja nowego jądra.

On Thu, 24 Oct 2002, Mikołaj Menke wrote:

> Po moich wielu problemach oraz próbach jego rozwiązania skontaktowałem
> się z jakimś kolesiem. I co? On stwierdził, że to wina Debiana, bo mu
> się partycje nie montują na nowym jądrze i wogóle wszystko się sypie. Ja
> tam nie wiem, ale mi się zdaje, że coś chyba kręcił,chociaż u mnie to
> podobnie wygląda. Zatem zapytam tylko po to żeby rozwiać wszelkie
> wątpliwości: czy komuś udało się skompilować DZIAŁAJĄCE jądro? Nie
> kręćcie kółek na czole bo tonący brzytwy się chwyta... Teraz jeszcze
> spróbuję ostateczny test i jeśli to się nie powiedzie, to już nie
> [...]
2.2.22 + openwall dzialalo ostatnio przez 26 dni na cel333/375. Restart
byl konieczny bo zaczalem sie bawic hdparmem. Chmmm tylko niektorzy moga
uwazac, ze to jadro nie jest nowe, ok.
2.4.19 + grsecurity, ta sama maszyna. skompilowane ostatnio kikla do
kilkunastu razy, ogolnie to dziala ale na razie jest w fazie "tuningu" :))
2.4.19 u kumpla, dziala duron 800@900
2.4.19, 2.2.22, sluzbowy p4 1.5, dziala.

aaaaa, debian sarge i sid, gcc 2.95.x

pozdrawiam
--
mirek

ps. moze przeslij konfig, sprobuje czy sie kompiluje.