Re[2]: Open Wall

Hello Andrzej,

Wednesday, October 23, 2002, 11:12:09 AM, you wrote:

AD> jade od dwoch lat na debianie i naprawde nie znam "debianowej metody kompilacji"
AD> moze mi ktos napisac gdzie moge poczytac o tym, czym to sie rozni od
AD> "metody normalnej"?

AD> pzdr
AD> yanek

Po kazainstalowaniu owej paczki kernel-package i oczywiscie
ncurses-dev (standardowo sie nie instaluje) wykonujesz w katalogu ze
zrodlami od jajka:

make-kpkg -config menu
make-kpkg clean
make-kpkg kernel_image kernel_headers --revision MojKernel1.0
pozniej robimy cd ..
i instalujemy dpkg -i obydwie paczki(jajko i moduly)

--
Best regards,
 Maciej                            mailto:piechcio@emumania.pl