Re: Open Wall

On Wed, 23 Oct 2002, Andrzej Dalasinski wrote:

> jade od dwoch lat na debianie i naprawde nie znam "debianowej metody kompilacji"
> moze mi ktos napisac gdzie moge poczytac o tym, czym to sie rozni od
> "metody normalnej"?

Az ciekaw jestem co rozumiesz pod pojeciam noramlnej metody.

A debianowa to:
Password:
uwolni:/home/mirek# cd /usr/src/linux
uwolni:/usr/src/linux# make menuconfig
uwolni:/usr/src/linux# make-kpkg kernel_image
uwolni:/usr/src/linux# cd ..
uwolni:/usr/src# dpkg -i kernel-image-2.4.19-grsec_10.00.Custom_i386.deb
uwolni:/usr/src# lilo

byc moze bedziesz musial zrobic jeszcze
vi /etc/lilo.conf
ale to zalezy juz od tego co tam masz