Re: x-window-system

On Fri, 27 Sep 2002, Marcin Owsiany wrote:
> Taki numer wycina zresztą redakcja Linux+ już drugi raz. Chyba zbyt
> małymi literkami piszą, że dodatkowa płyta zawiera niestabilne pakiety.

z tego co wiem to pakiety są dobre tzn. dzialaja (np. nowe X-y) tylko wpisy
w /etc/apt/sources.list nie są generowane prawidłowo i wszystkie zawarte
aplikacje na CD 8 nie są dostępne poprzez apt.
Najlepiej zrzucić gdzieś te deby z płytki 8 i wygenerować własne
Packages.gz.

root@debian:~# apt-cdrom add
Please provide a name for this Disc, such as 'Debian 2.1r1 Disk 1':
8
This Disc is called:
  '8'
Reading Package Indexes... Done
Wrote 428 records.
Writing new source list
Source List entries for this Disc are:
deb cdrom:[8]/ gnome2/
deb cdrom:[8]/ xfree86_42/i386/
deb cdrom:[8]/kde_3.0.2/ /

(1)
root@debian:~# dpkg -l acroread
ii  acroread            4.05-4              Adobe Acrobat Reader: Portable

root@debian:/home/kaczy# apt-get install acroread
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Sorry, acroread is already the newest version.

root@debian:~# ls -lR /cdrom|grep acroread
-r--r--r--    1 root     root    5500730 lut 4  2002 acroread_4.05-5_i386.deb

(2)
root@woody:/home/kaczy# apt-cache show album
W: Unable to locate package album

root@woody:/home/kaczy# ls -lR /cdrom|grep album
/cdrom/non-free/a/album:
-r--r--r--    1 root     root   202272 mar 19 2002 album_2.32-1_all.deb

zapomnieli wygenerowac Packages.gz dla katalogow non-free i
openoffice.org_1.0.1 czyli w sumie o tych dodatkowych 300 MB na CD nic nie
wie apt.

Jak wypuszczali Potato z L+ to ostatnia płytka (sklejana przez nich) też
byla trafiona trzeba bylo podać bezwzgledne wpisy do Packages.gz a dla
innych je wygenerować.

Szkoda ... bo niektórzy myślą, że to wina Debiana

 Najlepsi robią to czego nie robią inni.
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--