Re: Gaim...

On Mon, Sep 30, 2002 at 12:07:27PM +0200, Marcin Kapelko wrote:

> Ja mam takie pytanie... byc moze jest to bug w samym gaimie, ale moze

  Też mam pytanie - czy przeglądałeś prefsy od Sylpheeda? Jak tak po
poszukaj tam miejsca w którym się zaznacza zawijanie tekstu (tam jest
taka opcja).

> Mianowicie gaim w momencie kiedy wylogowuje, lub odlacza sie od
> serwera gg (tak mi sie wydaje), lapie sigsegva...

Pewnie dopoki nikt nie przepisze/poprawi to pewnie nonstop gaim bedzie
sie wykladac na problemach z GG niestety - u mnie tez sie wyklada a nie
mam czasu (i sieci w domu) by sprawdzić czy da się to poprawić.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl