Gaim...

Ja mam takie pytanie... byc moze jest to bug w samym gaimie, ale moze istnieje mozliwosc obejscia tego...
Mianowicie gaim w momencie kiedy wylogowuje, lub odlacza sie od serwera gg (tak mi sie wydaje), lapie sigsegva...
To chyba bedzie mialo znaczenie: gaim dziala jako applet pod gnomem... i dzieje mi sie tak samo z 'drewniana' wersja jak i z kompilowana ze strony gaima (nowsza wersja)... i sam juz nie wiem o co chodzi...
Jezeli komus dzialo sie tak samo i udalo sie to naprawic, to bardzo prosze o pomoc, bo mnie to juz troche wkurza... za kazdym razem jak sie nie moze zalogowac, to wali bledem... i tak w kolko zamknij -> przeladuj, zamknij -> przeladuj, az sie zaloguje... eh...

	Dark