Re: Neostrada na Debianie ...

On Wed, Sep 25, 2002 at 02:08:18AM +0200, Marcin wrote:

> Rozumiem ze do --ttl-set jest potrzebny patch-o-matic :) ?
> Czy tez da sie bez tego ?

Modulu TTL (ustawianie TTLa) nie ma domyslnie w kernelu, ale w debianie w pakiecie iptables jest taki sobie katalog /lib/iptables w ktorym znajduje sie masa plikow roznej masci o nazwach np. libipt_TTL.so. Ale jak sie z tego korzysta - Bog jeden (chyba, ze jest ich wielu) raczy wiedziec. Ja korzystam z PoM i --set-ttl dziala ladnie (tylko trzeba jeszcze mangle skompilowac - w kernelu). Tego czy to pomoze z ta Neostrada, nie wiem i zycze powodzenia :)
konik