Re: Neostrada na Debianie ...

On Sun, Sep 22, 2002 at 10:06:22PM +0200, Marcin wrote:
> Mam pytanie odnosnie Neostrady.
> Trzeba doprowadzic neostrade i udostepnic ja na kilka kompów.
> Chcialbym to zrobic na Debianie.
Dobry wybor :)

> (...)

> Druga sprawa - chyba wazniejsza - podobno teraz w neostradzie jest
> wprowadzone jakies zabezpieczenie ze nie da sie udostepniac polaczenia.
> Wie ktos cos o tym ?
> Jezeli to prawda to na czym ono polega ?

Ponoc tepsa ustawia u siebie TTLa dla przychodzacych do klienta pakietow na 1 i tym sposobem, po nastepnym hopie pakiet ginie.
Sprawa byla tez ponoc omawiana na PCOLu. Zreszta pojawila sie tez na tej liscie - Sep 09, Subject: Neostrada plus.
'Zabezpieczenie' TePsy mozna ominac tak:

voila.

^konik^