Re: Nowe jadro i HPT370.

On Tue, Sep 24, 2002 at 10:55:27PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> Ja juz kiedys o tym pisalem, ale myslalem wtedy, ze cos zle robie i
> wogole wtedy raczkowalem. Niewazne. Postanowilem zrobic nowe jadro. Mam
> kontroler HPT370 i z niego laduje system. Kiedys mialem Potato i mialem
> identyczny problem. Po prostu po skompilowaniu nowego jadra system nie
> ruszy. Jest to mozliwe tylko gdy korzystam z jadra 2.4.18, ktore mam z
> czasow instalacji Woodyego z plytek. Co ja mam zrobic? Wszystko robie
> identycznie jak jest w kernel howto.
Jesli chodzi o kernel 2.4.19, to tez mialem problem z HPT370. podczas wykrywania partycji nastepowal zwis. nie udalo sie tego poprawic.
Nawiasem mowiac kontrolery HPT to straszna kiszka, a w szczegolnosci ich funkcje macierzowe. Jesli ktokolwiek zastanawia sie czy warto wykorzystac HPTRAID a nie np MD, to odpowiedz jest jedna i prosta - MD! (zreszta, tak tez podaje configure.help w kernelu.

--

Grzegorz "Konik" Kusnierz
<konik@v-lo.krakow.pl>

--

Peace, n.:
	In international affairs, a period of cheating between two