Nowe jadro i HPT370.

Ja juz kiedys o tym pisalem, ale myslalem wtedy, ze cos zle robie i wogole wtedy raczkowalem. Niewazne. Postanowilem zrobic nowe jadro. Mam kontroler HPT370 i z niego laduje system. Kiedys mialem Potato i mialem identyczny problem. Po prostu po skompilowaniu nowego jadra system nie ruszy. Jest to mozliwe tylko gdy korzystam z jadra 2.4.18, ktore mam z czasow instalacji Woodyego z plytek. Co ja mam zrobic? Wszystko robie identycznie jak jest w kernel howto.

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl