Re: problem z instalka

Hello Scott,

SH> mam problem podczas instalki Debiana 3.0 Woodiego...
SH> nie moge zainstalowac X-serwera...
SH> ( nie pojawia sie nawet taka opcja do wyboru w TaskSel'u )...
SH> tzn. - pojawila sie - raz za pierwsza instalka, ( ale cos sp****em ) i
SH> zaczalem od nowa i teraz ta opcja nie jest dostepna :(
SH> /*   -   coz z RedHat'em takich problemow nie bylo :) */

SH> Pomozcie raczkujacemu w tym systemie :)

SH> POZDRAWIAM

niewiem dlaczego ale problem ten pojawia sie gdy podczas podawania
zrodel pakietow dasz wszystkie cd.
dokladnie chodzi o plytke ostatnia.
tak jest napewno w CD dostarczonym przez linux special woody.
ja zreszta instaluje z pierwszych 2 cd i mam X ;-)

--
Best regards,
 amon                            mailto:amon@mikule.net