problem z neomailem

heja

otoz mam taki problem z-updatowalem debiana woody 3.0 pakietami z SID-a
pobralo mi perla 5.8 i od tego momentu zaczela sie jazda z neomailem
(wczesniej bylo ok) i nie wiem jak temu zaradzic. Logowac sie moge przez
www ogladac jakie mam wiadomosci ale jak chce odpowiedziec na maila lub
cos wiecej zrobic wyskakuje mi ponizszy blad. Czy ma ktos pomysl jak go
rozwiazac ?

Software error:
Insecure dependency in open while running setuid at
/home/httpd/cgi-bin/neomail.pl line 2775.

pozdrawiam
bieniu