Re: Filmy i napisy.

On Mon, Sep 23, 2002 at 04:38:16PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> Czy ktos zna jakis odtwarzacz z funkcja napisow w filmach (mpg, mpeg,
> avi). BTW zainstalowalem XFree86 4.x i normalnie jak mi filmy wymiataja!

Polecam mplayer (www.mplayerhq.hu)
zrodelka zawieraja katalog debian wiec robienie paczki ogranicza
sie do wykonania debian/rules binary

jest jeszcze aviplay w ktorym autor stara sie udowadnic ze ptoramy w c++ moga byc
szybkie ( motto tego programu to "poznacie sile c++")
Ale on otwarza tylko avi, natomiast co to szybkosci, to filmy
tez da sie ogladac

--
Przemyslaw Swiderski
 news: alt.pl.comp.os.linux.debian