Re: konfiguracja workstation - woody

On Tue, 30 Jul 2002, Bartosz Wierucki wrote:

> Ale czy 2.0.39 czy 2.2.21 są lepiej przetestowane niż 2.4.18? Przecież
> te gałęzie rozwijają się równolegle.

Tak.
Seria 2.4.x jest stale rozwijana, rozbudowywana o nowe mozliwosci, obsluge
nowych uzadzen, nie wspominajac juz o wiecznych eksperymentach z VM. W
serii 2.2.x, a tym bardziej 2.0.x, nikt takich akcji nie robi, opieka
polega glownie na likwidowaniu wykrytych bedow i (czasami) dorzucaniu
bardzo sprawdzonych, niekrytycznych, poprawek.

Ale mysle, ze to juz troche odbieglo od temetu problemow z Xami.

pozdro
--
mirek