Re: gpm

On Thu, 27 Dec 2001, Jacek Jackowski wrote:
> czy gpm się w ogóle do czegoś przydaje - z tego co wyczytałem w manualu nie
> widzę żadnego sensownego zastosowania, jedyne co robi to pierniczy obsługe
> myszki pod Xami i muszę go "killim"
to proponuje zebys przeczytal tego manuala jeszcze raz a jesli dalej
bedziesz tak uwazal jak do tej pory to znowu od poczatku i jesli to znowu
nie pomoze to przeczytaj dokumentacje do xservera, a potem znowu manuala
no i tak w kolko za ktoryms razem na pewno dojdziesz do tego do czego gpm
jest uzyteczny, i ze "pierniczenie" obslugi myszki pod x-ani to wcale nie
jego wina

Pozdrawiam
Paweł Król <azmodan@bph.onet.pl>
Registered Linux User #229539