programy

Za pomocą apt-get install doinstalowałem ostatnio kilka programów z dysków,
z instalką debiana ale niestety cała zabawa polega na tym, że najpierw muszę
wiedzieć co zainstalować. Jak się dowiedzieć jakie programy można
zainstalować ( wmenu konfiguracyjnym Debiana nie ma ich np. vim) Wiem, że
dselect ma menu w którym są różne pakiety ale za bardzo nie widzę jak z tego
korzystać są one pogrupowane tam na jakieś dziwne grupy i właściwie nie wiem
wtedy co juz jest zainstalowane a co nie