hej może wiecie co może to znaczyć-po wyjściu z X wywala mi między innymi:
Warning: /dev/mouse unable to get status of mouse fd (Zły argument)

(to może mieć związek z moim porzednim pytankiem kiedy pytałem się o
konfigurację myszki która mi się rozchrzaniłą po aptowaniu gnoma - wtedy
musiałem ustawić ją na Microsoft mouse na /dev/mouse bo nie chciał mi
działać jako PS na /dev/psaux, a tak miałem ustawione wcześniej i działało)