To ja takie rozne

witam

z okazji skorzystam by:

a) deb http://ftp.pwr.wroc.pl/debian woody main contrib non-free
   itp. mirror Wroclawski Debiana. w koncu aktualny i mam nadzieje,
   ze taki zostanie. odblokowalem dostep do katalogu z www.
   Wczesniej chodzilo tylko dla apta
b) deb http://grey.debian.pl/debian dists/stable/
   Rekompilacja czesci pakietow:
   * niezbedniki dla kernela 2.4. nieco bogatsze archiwum niz bunka
   * troche uzytecznych programow z woody czy sida przekompilowanych
     dla potato
   * w katalogu: http://grey.debian.pl/josh/ mozna znalezc wstepniak
     OpenPBS-a. jezeli ktos nie wie co to jest to nie ma potrzeby skorzystac.
c) chwilowo jeszcze zostanie puste. ale za jakis czas sie wypelni.

acha.
chcialbym tutaj uslyszec czy warto na ftpie umiescic iso CD
i jakie architektury zostawic na ftp-ie. chwilowo mam tylko te,
ktore sam uzywam. PowerPC, Sparc i oczywiscie i-386.

na ftp-ie jest rowniez aktualny mirror kernela.
cos jeszcze wrzucic?
zastanawiam sie nad ximianem, security itp.
niektore sa nie do konca poprawne dla mirroringu.
acha. non-US wrzuce na dniach.

Artur Górniak
--
IRC: ArchieI, ICQ: ArchieI, http://www.pwr.wroc.pl/~gorniak/