Brak zmian w "Reply-to:" (było: Re: [OT] pogoda)

On Fri, Apr 27, 2001 at 03:41:32PM +0200, Jakub Ambrożewicz wrote:

(to napisał ktoś inny, ale Jakub nie podał kto):

> Właśnie jakoś takoś dziwne co nieco, kolejny raz z palca muszę poprawić
> adres.

AFAIR to nawet badziewny OE, który nie potrafi wstawić znaków cytatu
przy odpowiedzi na post w Q-P ma "Odpowiedz wszystkim" - więc wcale
nie musisz.

> Gremialnie trzba nacisnąć autora tej grupy, coby troszkę poprawił... :-)

Mam nadzieję, że chociaż ta *lista* się od tego wybroni...

PS. Mam prośbę: przestrzegajmy netykiety.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]
  http://www.rallytemp.w.pl/